Eshop www.deeper-sonar.cz je provozován společností MJ Direction s.r.o., IČ 06872034, se sídlem Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha.
Jak nakupovat
Nejdříve vyberte skupinu zboží, která Vás zajímá. Seznam skupin naleznete v panelu Zboží. Kliknutím na plus rozbalíte příslušnou podnabídku. Pokud kliknete na název skupiny zboží, bude zobrazen seznam zboží v této skupině. Můžete volit, zda chcete sledovat ceny bez DPH nebo s DPH, zobrazit si nabídku tabulkovým výpisem nebo formou galerie, třídit zboží dle názvu, kódu, ceny atd. Přidat zboží do košíku lze stisknutím tlačítka s obrázkem košíku. Můžete pak pokračovat v nákupu nebo přejít k pokladně, kde budete Vás provedeme potvrzením objednávky. Kliknutím na název zboží získáte jeho detailní náhled a popis.
Košík
Pokud si potřebujete prohlédnout celkový obsah košíku, stačí kliknout na nápis „Obsah košíku“ v horním panelu.
Přechod k pokladně
Tato volba je přístupná až po přihlášení do elektronického obchodu. Přihlášení vyžaduje uživatelské jméno a heslo, které jste uvedli v registračním formuláři. Pokud nejste registrováni vyplňte prosím registrační formulář a můžete pokračovat ve výběru dopravy a platební metody.
Vaše objednávky
Tato volba je dostupná až po přihlášení do elektronického obchodu. Zobrazí seznam všech Vašich objednávek. Umožní jejich prohlížení a sledování stavu.
Registrace
Tato volba Vás provede registrací nového zákazníka. Pokud jste již přihlášeni zobrazí Vaše identifikační údaje a umožní jejich opravu (heslo, jméno atd.)
Nákupní řád
Práva a povinnosti prodejce
- Prodejce má povinnost vyřídit a odeslat objednávku, na adresu uvedenou v objednávce, do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky. V případě platby na účet předem, do pěti pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
- Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona č. 367/2000 Sb., prodejce vrátí částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce nevrací částku za poštovné a balné.
- Prodávající se zavazuje osobní údaje, které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným dalším osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.
Práva a povinnosti nakupujícího
- Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.
- Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.
- Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží s vyjímkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal.
- Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky zaplacené za toto zboží.
- Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě multimediálních a audio nosičů (CD, MC, CD-ROM) nesmí být porušen igelitový přebal.
Reklamační řád
Všeobecné ustanovení
Daňový doklad je zasílán elektronickou poštou na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při registraci. Záruční list je zasílán přímo se zbožím. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem tohoto internetového obchodu.
Záruční podmínky
Délka záruky v měsících je uvedena u každého zboží na faktuře. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba.
- Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).
- Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí.
- Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží.
- Pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není kupující schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu.
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.
- Provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího.
- Zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
- Zboží bylo poškozeno živly.
V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Zboží je kupujícímu zpět zasláno buď na dobírku nebo po zaplacení faktury. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.
Kupující je povinen:
- Zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, to je po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení
- Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu škody na zboží. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče
- Oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborné prohlídce zjistit.
- V případě že spolu se zbožím je kupujícímu dodán i záruční list dodaný výrobcem nebo dodavatelem, je tento záruční list nezbytný k reklamaci zboží v záruční době. Bez tohoto záručního listu, nelze zboží v záruční době reklamovat.
- V případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodávaného zboží mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutno podat do druhého pracovního dne od zjištění této skutečnosti zprávu prodávajícímu o tomto rozdílu, a to na místo odkud bylo toto zboží expedováno.
- Vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí škody na zboží, avšak projevily se později, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče.
- Zboží zasílané k reklamaci musí být úplné a v originálních obalech (u zboží SIMM, CPU a HDD obalech odpovídajících charakteru zboží), musí být s kompletní dokumentací, doplňky a softwarem a nesmí být na něm žádné další nálepky nebo popisky od dealera.
Ochrana osobních údajů
- Osobní údaje Zákazníka, který je fyzickou osobou, spravuje a zpracovává společnost, která zajišťuje ochranu těchto údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Souhlas se zpracováním svých osobních údajů uděluje Zákazník přímo společnosti.
- Společnost zpracovává osobní údaje Zákazníků, kteří vyplní registrační formulář, případně neregistrovaných Zákazníků, kteří uzavřou Smlouvu.
- Zákazník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, e-mailová a fyzická adresa doručení zboží, telefonní číslo, datum narození (dále vše společně jen jako „Osobní údaje“).
- Zákazník souhlasí se zpracováním Osobních údajů společností, a to pro účely realizace práv a povinností ze Smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení.
- Zákazník bere na vědomí, že je povinen své Osobní údaje uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat společnost o změně ve svých Osobních údajích.
- Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou prostřednictvím zabezpečeného počítačového programu.
- Zákazník potvrzuje, že poskytnuté Osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí Osobních údajů. Zákazník dále prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním Osobních údajů může ve vztahu ke společnosti odvolat písemným oznámením doručeným na kontaktní adresu anebo sídlo společnosti.
- V případě, že by se Zákazník domníval, že společnost nebo zpracovatel provádí zpracování jeho Osobních údajů v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Zákazníka nebo v rozporu se zákonem, může společnost požádat o vysvětlení a požadovat, aby odstranil závadný stav. Zákazník se v takovém případě rovněž může obrátit přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Požádá-li Zákazník o informaci o zpracování svých Osobních údajů, je mu společnost povinna tuto informaci předat. Společnost má právo za poskytnuté informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí této informace.
- Zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami společnosti a podnikatelů prezentujících na internetovém portálu www.deeper-sonar.cz své zboží a/nebo služby na elektronickou adresu Zákazníka uvedenou v Objednávce a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení společnosti na tuto adresu. Souhlas Zákazníka se zasíláním obchodních sdělení je dobrovolný. Zákazník je oprávněn kdykoli tento souhlas písemně odvolat.