Obchodní podmínky

Jak nakupovat

Nejdříve vyberte skupinu zboží, která Vás zajímá. Seznam skupin naleznete v panelu Zboží. Kliknutím na plus rozbalíte příslušnou podnabídku. Pokud kliknete na název skupiny zboží, bude zobrazen seznam zboží v této skupině. Můžete volit, zda chcete sledovat ceny bez DPH nebo s DPH, zobrazit si nabídku tabulkovým výpisem nebo formou galerie, třídit zboží dle názvu, kódu, ceny atd. Přidat zboží do košíku lze stisknutím tlačítka s obrázkem košíku. Můžete pak pokračovat v nákupu nebo přejít k pokladně, kde budete Vás provedeme potvrzením objednávky. Kliknutím na název zboží získáte jeho detailní náhled a popis.


Košík

Pokud si potřebujete prohlédnout celkový obsah košíku, stačí kliknout na nápis „Obsah košíku“ v horním panelu.


Přechod k pokladně

Tato volba je přístupná až po přihlášení do elektronického obchodu. Přihlášení vyžaduje uživatelské jméno a heslo, které jste uvedli v registračním formuláři. Pokud nejste registrováni vyplňte prosím registrační formulář a můžete pokračovat ve výběru dopravy a platební metody.


Vaše objednávky

Tato volba je dostupná až po přihlášení do elektronického obchodu. Zobrazí seznam všech Vašich objednávek. Umožní jejich prohlížení a sledování stavu.


Registrace

Tato volba Vás provede registrací nového zákazníka. Pokud jste již přihlášeni zobrazí Vaše identifikační údaje a umožní jejich opravu (heslo, jméno atd.)

Nákupní řád

Práva a povinnosti prodejce

  1. Prodejce má povinnost vyřídit a odeslat objednávku, na adresu uvedenou v objednávce, do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky. V případě platby na účet předem, do pěti pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
  2. Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona č. 367/2000 Sb., prodejce vrátí částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce nevrací částku za poštovné a balné.
  3. Prodávající se zavazuje osobní údaje, které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným dalším osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.


Práva a povinnosti nakupujícího

  1. Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.
  2. Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.
  3. Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží s vyjímkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal.
  4. Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky zaplacené za toto zboží.
  5. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě multimediálních a audio nosičů (CD, MC, CD-ROM) nesmí být porušen igelitový přebal.


Reklamační řád

Všeobecné ustanovení

Daňový doklad je zasílán elektronickou poštou na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při registraci. Záruční list je zasílán přímo se zbožím. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem tohoto internetového obchodu.


Záruční podmínky

Délka záruky v měsících je uvedena u každého zboží na faktuře. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení.


Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba.
  • Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).
  • Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí.
  • Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží. 
  • Pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není kupující schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu.
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.
  • Provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího.
  • Zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
  • Zboží bylo poškozeno živly.

V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Zboží je kupujícímu zpět zasláno buď na dobírku nebo po zaplacení faktury. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.


Kupující je povinen:

  • Zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, to je po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení
  • Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu škody na zboží. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče
  • Oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborné prohlídce zjistit.
  • V případě že spolu se zbožím je kupujícímu dodán i záruční list dodaný výrobcem nebo dodavatelem, je tento záruční list nezbytný k reklamaci zboží v záruční době. Bez tohoto záručního listu, nelze zboží v záruční době reklamovat.
  • V případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodávaného zboží mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutno podat do druhého pracovního dne od zjištění této skutečnosti zprávu prodávajícímu o tomto rozdílu, a to na místo odkud bylo toto zboží expedováno.
  • Vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí škody na zboží, avšak projevily se později, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče.
  • Zboží zasílané k reklamaci musí být úplné a v originálních obalech (u zboží SIMM, CPU a HDD obalech odpovídajících charakteru zboží), musí být s kompletní dokumentací, doplňky a softwarem a nesmí být na něm žádné další nálepky nebo popisky od dealera.